…ghici, CIUPERCA, ce-i?

Cartoon Kawaii Set of Mushrooms Umbrelute colorate

Prin paduri imprastiate;

Nu sunt bune pentru soare,

Ci pentru… gatit mancare…

ciupercile erau considerate de catre vechii egipteni a fi o masa regala la propriu, doar faraonii avand

privilegiul de a gusta din aceste bunatati. Ei credeau ca la nemurirea lor contribuia si consumul de ciuperci si au

luat toate masurile sa se asigure ca nici un muritor de rand nu avea acces la acest aliment divin.

Probabil ca este un where can you buy viagra in stores pic de adevar in aceasta afirmatie deoarece ciupercile comestibile sunt o sursă

importantă de proteine.

Compozitia chimica a ciupercilor:

what strength does cialis come in

http://canadianpharmacy4bestlife.com/

Componentul La 100 g Componentul La 100 g
Apã 90 g Fosfor 135 mg
Substante azotoase 5 g Clor 80 mg
Glucide 2,5 g Caroten 0,04 g
Grãsimi 0,5 g Vitamina B1 0,04 mg
Potasiu 470 mg Vitamina B2 0,20 mg
Sodiu 12 mg Vitamina PP 60 mg
Calciu 3 mg Vitamina C 8 mg
Magneziu 14 viagraonline-4betterlife.com mg
Fier 4,5 mg Valoare caloricã 35 calorii

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele mai cunoscute ciuperci comestibile sunt: pastravul canadian pharmacy online de fag (pleurotus), ciuperca de balegar

(champignon), galbiorii, hribul (manatarca), buretele de mai (nicoretele), ghebele tomnatice.

Ciupercile necomestibile sunt mai putine la numar, insa sunt deosebit de toxice. Cu toate acestea,

simptomele lor pot fi diferite de la o persoana la alta, insa nu este recomandat sa consumati ciuperci decat din

surse sigure.

Beneficiile ciupercilor

1. Leac impotriva cancerului de san- Astfel, femeile care aleg sa manance frecvent ciuperci reduc cu 64%

riscul de a se imbolnavi de cancer mamar.

2. Previn oboseala si anxietatea- Anxietatea, oboseala si stresul se pot trata si preveni tot cu ajutorul

ciupercilor, datorita continutului mare de zinc si vitamine B. Consumul a trei ciuperci zilnic reduce

considerabil senzatiile de epuizarea fizica si intelectuala, dar si anxietatea.

3. Intaresc sistemul imunitar- Un studiu realizat pe soareci si publicat de American Society for Nutrition a

constatat ca ciupercile albe stimuleaza functia imunitara. Ele maresc productia de proteine antivirale si alte

proteine eliberate de celule, protejand si reparand astfel tesuturile corpului.

4. Protejeaza vezica- S-a demonstrat ca, seleniul te tine departe de cancerul de vezica

5. Combat radicalii liberi- Legumele colorate au in general multi antioxidanti, substante care combat radicalii

liberi din organism.

6. Stimuleaza metabolismul- Vitamina B ajuta la transformarea glucidelor in carburant pe care corpul il arde

apoi pentru a produce energie. Ele ajuta si la metabolizarea grasimilor si proteinelor. Ciupercile contin multa

vitamina B2 (riboflavina) si B3 (niacina).

 

Comments are closed.