Alimentul zilei: CURMALELE

Curmalele sunt considerate bune pentru sanatate. In

naturoterapie se folosesc in caz de astm, gripa, tuberculoza, tuse,

febra, cancer, durere de stomac, oboseala ochilor și gonoree.

Fructele fierte in lapte stimuleza caile respiratorii. Fructele se pot

consuma ca atare sau pregatite în marmelade, prajituri, inghețata si

altele.

Beneficiile curmalelor sunt nenumarate avand in vedere ca aceste fructe sunt bogate in fibre

naturale.

Aceste produse naturale contin, deasemenea calciu, sulf, fier, potasiu, fosfor, mangan, cupru si magneziu. Se

considera ca o curmala este necesarul minim pentru o alimentatie echilibrata si sanatoasa.

Fructele ajuta in lupta impotriva constipatiei, tulburarilor intestinale, cresterii in greutate, afectiunilor

cardiovasculare si cancerului. Fiind un aliment laxativ, curmalele s-au dovedit a fi benefice pentru cei care

sufera de constipatie.

Consumul regulat de curmale ajuta la mentinerea unui control asupra ritmului de crestere a organismelor

patologice si, prin urmare, la mentinerea florei intestinale normale.

Curmalele uscate se pot macina si folosi ca faina. Curmalele proaspete au mult mai putine calorii decat cele

uscate si contin cantitati mici de vitamina C, care lipsesc din cele uscate. Gradually, though, the nation’s conscience awoke to help me with my homework the plight of the slums, and people like walter rauschenbusch and washington gladden began preaching the social gospel, insisting that churches tackle the burning social issues of the day. Curmalele proaspete furnizeaza o

energie de 96 kcal/100g iar cele uscate furnizeaza 248 kcal/100 g. Doar unul sau doua soiuri de curmale au o

concentratie modesta de fier, restul au un continut mult mai mare. Acest lucru, impreuna cu energia usor de

asimilat, le fac un aliment ideal pentru cei care sufera de anemie si afectiuni care produc oboseala cronica

} else {} else {.

Leave a Reply